Etusivu Foorumit Kiitollisuutta Olen kiitollinen…

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    Johanna
    Avainmestari

…rakastavasta aviomiehestä, takkatulen lämmöstä, koiranpennun läheisyydestä, tyttären ilosta, työn merkityksellisyydestä, avuliaista sukulaisista, kauniista luonnosta, auringonpaisteesta, läsnäolosta tässä hetkessä, rakkaudesta sisälläni.

• Tätä aihetta muokkasi 9 kuukautta, 2 viikkoa sitten Johanna.
    Johanna
    Avainmestari

Tänään on kiitospäivä, käytä tämä päivä hyväksi ja kerro rakkaallesi ainakin viisi asiaa, josta olet heille kiitollinen. (Juha olen kiitollinen siitä, kuinka sinä aina teet asioita perheemme kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin eteen, kiitos eilisestä tanssista, kiitos rakastavista sanoistasi ja katseistasi joka päivä, kiitos ihanasta hieronnasta eilen illalla ja kiitos siitä, että jaat tämän elämän kanssani niin lumisina kuin lumettominakin päivinä. :))

Minä olen kiitollinen myös sinulle, joka olet tullut tänne jäsenalueelle ja luet tätä, koska minä olen laittanut aikaani jakaakseni sinulle tietoni ja taitoni, jotta sinä voisit elää entistä hyvinvoivempaa ja kiehtovampaa rakkauselämää. Olen kiitollinen sinulle siitä, että olet tehnyt sen, vaikka Suomessa on vielä todella vaikea puhua rakkaudesta, koska monissa suomalaisissa rakkaus on tukahdutettu ja siten luontainen reaktio ihmiselle on kieltää sen olemassaolo. Olen kiitollinen, että kehität itseäsi entisestään, sillä siten tästä maailmasta tulee meille ja meidän lapsillemme parempi paikka elää. Kiitos, että jaksat olla kanava hyvyydelle maailmassa, jossa on tällä hetkellä paljon haasteita. Ihmiselämä on täynnä kärsimystä ja lähetän sinulle paljon myötätuntoa kärsimyksiisi juuri nyt. Olen kiitollinen, että oma kipuni (jota olen tuntenut elämässäni paljon), on puhdistanut kaiken turhan ja synnyttänyt sisälleni timantin, jonka loistossa minun on nyt hyvä olla itseni kanssa. Toivon sinulle samaa hyvää oloa itsesi kanssa. <3

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.